Agata Frankiewicz
Ekspertka ds. gospodarki cyrkularnej, upcyklingu i budowania zrównoważonych marek. Założycielka i CEO Dekoeko.com – unikalnej platformy, łączącej najlepszych projektantów z całej Europy, z firmami, tak aby tworzyć estetyczne i funkcjonalne produkty konsumenckie wykonane w 100% z odpadów.
Ukończyła Zarządzanie międzynarodowe na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ, Psychologię reklamy na UW oraz Szkołę Strategów SAR o specjalności Strategia Marki. Posiada również tytuł Bachelor holenderskiej uczelni biznesowej Avans Hogeschool.
Karierę zawodową rozpoczynała w British American Tobacco. Współtworzyła strategie marketingowe dla takich marek jak Bakoma, Hoop Cola, Bols, Mixelectronics, Herbapol, Ernst&Young, Tymbark pracując w agencjach reklamowych w Krakowie i Warszawie.
W 2013 r. założyła platformę Deko Eko i odtąd prywatna fascynacja ekologią, upcyklingiem oraz zrównoważonym rozwojem, stała się dla niej także zawodowym wyzwaniem
Inicjatorka i współzałożycielka Koalicji na Rzecz Gospodarki Obiegu Zamkniętego “Reconomy”. Finalistka TheNextWomen Pitch competition oraz European Women Challenge. Absolwentka najlepszego w Europie programu akceleracyjnego Startupbootcamp Commerce w Amsterdamie. Forbes umieścił Deko Eko jako jedną z 60 najlepiej rokujących firm, prowadzonych przez kobiety na świecie, a Wysokie Obcasy uznały Agatę Frankiewicz za jedną z “50 śmiałych kobiet 2018 roku zmieniających świat na lepsze”. Finalistka Business Women of the Year 2019 oraz jedna z 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie 2020.
Agata Frankiewicz
Ekspertka ds. gospodarki cyrkularnej, upcyklingu i budowania zrównoważonych marek. Założycielka i CEO Dekoeko.com – unikalnej platformy, łączącej najlepszych projektantów z całej Europy, z firmami, tak aby tworzyć estetyczne i funkcjonalne produkty konsumenckie wykonane w 100% z odpadów.
Ukończyła Zarządzanie międzynarodowe na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ, Psychologię reklamy na UW oraz Szkołę Strategów SAR o specjalności Strategia Marki. Posiada również tytuł Bachelor holenderskiej uczelni biznesowej Avans Hogeschool.
Karierę zawodową rozpoczynała w British American Tobacco. Współtworzyła strategie marketingowe dla takich marek jak Bakoma, Hoop Cola, Bols, Mixelectronics, Herbapol, Ernst&Young, Tymbark pracując w agencjach reklamowych w Krakowie i Warszawie.
W 2013 r. założyła platformę Deko Eko i odtąd prywatna fascynacja ekologią, upcyklingiem oraz zrównoważonym rozwojem, stała się dla niej także zawodowym wyzwaniem
Inicjatorka i współzałożycielka Koalicji na Rzecz Gospodarki Obiegu Zamkniętego “Reconomy”. Finalistka TheNextWomen Pitch competition oraz European Women Challenge. Absolwentka najlepszego w Europie programu akceleracyjnego Startupbootcamp Commerce w Amsterdamie. Forbes umieścił Deko Eko jako jedną z 60 najlepiej rokujących firm, prowadzonych przez kobiety na świecie, a Wysokie Obcasy uznały Agatę Frankiewicz za jedną z “50 śmiałych kobiet 2018 roku zmieniających świat na lepsze”. Finalistka Business Women of the Year 2019 oraz jedna z 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie 2020.
kontakt
Profile społecznościowe